مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان البرز خبر داد: تیم کوهستان جمعیت هلال شهرستان کرج صبح امروز ۳ کوهنورد را که در ارتفاعات آتشگاه عظیمیه گرفتار شده بودند، به محل امن انتقال دادند.

محمد باقر خلفی گفت: صبح امروز طی تماس مردمی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات امداد و نجات استان مبنی بر گرفتار شدن ۳ نفر در ارتفاعات آتشگاه عظیمیه، تیم کوهستان جمعیت هلال احمر شهرستان کرج به محل حادثه اعزام شدند و پس از دسترسی به حادثه دیدگان این ۳ نفر را به منطقه امن انتقال دادند.

او می‌گوید: از هموطنان و همشهریان درخواست می‌کنیم با توجه به بارش برف و برودت دما و خطر ریزش بهمن به ویژه در مناطق کوهستانی، از صعود به ارتفاعات و کوهنوردی بپرهیزند.

همچنین معاون امداد و نجات جمعیت هلال البرز نیز گفت: طی اعلام مرکز اورژانس البرز به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات امداد نجات استان در ساعت ۸:۵۲ مبنی بر محبوس شدن راننده خودروی ترابری سنگین میکسر در محدوده امام‌زاده سلیمان(ع) ماهدشت بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه کوثر اشتهارد به محل حادثه اعزام شد.

امیر عباسپور افزود: طی انجام اقدامات اولیه و ارزیابی ها توسط تیم اعزامی، جهت پشتیبانی عملیات، هماهنگی های لازم با آتش نشانی اشتهارد به عمل آمد و پس از حدود ۳ ساعت عملیات رهاسازی با همکاری هلال احمر و آتش نشانی، فرد محبوس شده، رهاسازی و تحویل عوامل اورژانس حاضر در صحنه داده شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.